Kedves Vásárló!
Bodnár Márk vagyok, a Silencium Shop tulajdonosa és a vállalkozás üzemeltetője, remélem nem gond, hogy tegeződünk! Engedd meg, hogy egy pár szót szóljak magamról és az oldalról. A webshop alap ötlete 2022-ben fogalmazódott meg bennem, akkor még egy teljesen más néven futott a dolog. Ki fogsz nevetni, de legelsőnek a PinkBearGreen fantázianévre hallgatott a project, majd végül ebből lett a Silencium. Mielőtt belevágtam volna ebbe az egészbe, az online bolt ötlete már nagyon régóta megfogalmazódott a fejemben. Ezelőtt egy YouTube csatorna volt a „fő munkahelyem”, ami a Silencium Gaming névre hallgat, innen is jött a név. Igaz, már 2020 óta egyéni vállalkozó vagyok, de a Silencium Webshop már csak 2023-ra nyerhette el végleges formáját. Kezdetben figurák és filmes relikviák értékesítése volt a fő célkitűzésem a gyűjtőtársaim felé, ugyanis én is hatalmas gyűjtő vagyok. Az oldalt és a vállalkozást jelenleg egyedül üzemeltetem, de reménykedem benne, hogy ez egy nap több tucat emberrel együtt dolgozhatunk majd egy nagyon vagány, "képregénybolt" jellegű üzletben. A jövőben egy olyan eladóvá szeretnék válni, akitől szívesen vásárolnak az emberek. Szeretnék egy olyan elégedett vásárlói kört kialakítani magam körül, akik jó szájízzel gondolnak vállalkozásomra és térnek vissza az üzletbe. Imádkozom a Jóistenhez, hogy ez egyszer mind megvalósulhasson.
Hogy mivel tud többet a Silencium a többi webshopnál?
1. Exkluzivitás
Odafigyelünk a termékek helyes megjelenítésére. Ha például egy termék Amazon Exclusive matricás, akkor nem fogunk Special Editon matricás terméket kiküldeni, mint azt a legtöbb hasonló webshop tetszi, mi erre nagyon odafigyelünk. Nálunk pontosan azt a terméket kapja a vásárló, mint ami a terméklapon is szerepel.
2. Gondos csomagolás
Hatalmas figyelmet fordítunk még a helyes csomagolásra. Nincs is annál rosszabb, amikor egy gyűjtői figura dirib-darabban érkezik meg, mert a csomagoláskor nem fordítottak rá kellő figyelmet az alkalmazottak.
3. Visszaküldés
Mivel az ördög sosem alszik, bármikor megtörténhet a baj, ezzel mi is tisztában vagyunk, ezért ha bármely termékünk megsérülne a szállítás során, díjmentesen visszavesszük és természetesen kicseréljük azt a saját kontónkra! Vagy ha csak szimplán nem tetszik a termék, kérdés nélkül visszavesszük azt a vásárlástól számított 14 napon belül.
Nagyon bízom benne, hogy sok embernek megtetszik majd ez a hozzáállás és döntő szempont lesz, amikor arra kerül a sor, hogy melyik üzletből vásároljatok figurákat!