Hogyan tudok rendelni?
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha nem kívánsz létrehozni vásárlói fiókot, regisztráció nélkül is adhatsz le rendeléseket.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?
Ezen az oldalon tudsz regisztrálni, vagy ha már megtetted, belépni a fiókodba.
Hogyan jut el hozzám a termék?
Háromféle szállítási lehetőséget nyújtunk.
Az egyik mód a házhozszállítás, amit a GLS Hungary futárszolgálat végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, amely az általad megadott címre kézbesíti azt.
A másik kettő a Foxpost automatában történő átvétel, illetve a Packeta csomagponton való átvétel. Ilyenkor az országszerte megtalálható pontok közül az általad kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot.
Személyes átvételre, illetve megtekintésre is lehetőséget tudunk adni: 4600 Kisvárda
Személyes vásárlásra van lehetőségem?
Igen, de csakis előre megbeszélt időpontban: 4600 Kisvárda
A Packeta pontra illetve Foxpost automatába történő szállítással személyesen veheted át a termékeket, de ehhez előbb megrendelést kell leadnod. A termékek fizetés előtti kipróbálására, megtekintésére, az említett pontokon nincs lehetőség.
Van ingyenes szállítási lehetőség?
Minden 26.000 Ft-ot meghaladó rendelést ingyenes szállítási költséggel küldünk a Packeta futárszolgálattal!
Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?
Nincs. Webáruházunk nem üzemeltet bemutatótermet.
Minden van raktáron, amit a honlapon látok?
Nem. A legtöbb termékünk azonnal elérhető, de vannak olyanok, amiket nagykereskedő partnerünktől rendelünk meg. Ez hosszabb szállítási időt jelent, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.
Az árak tartalmazzák az áfát?
Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen. Minden vásárlásról áfás számlát állítunk ki, amelyet mellékelve küldünk el a csomag kiszállításával.
Van a termékekre jótállás?
Igen. Termékeink 90%-ára minimum fél év gyártói jótállás vonatkozik. Emellett a hatályos jogszabályok szerint a Shopping-All biztosít szavatosságot, illetve jótállást. Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.
Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?
Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).
Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
Rendelésed minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.
... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.
Ha a raktárhoz odamegyek, átvehetem a termékeket?
Sajnos nem. A raktárunkból így nem adhatunk ki terméket.
Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk. Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmed arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Termékekkel kapcsolatos kérdések
Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron vagy sem?
A raktárkészletet a kategória- és termékoldalakon is jelezzük. Ha ki van írva a termékoldalon a kosár gomb alatt, hogy „Raktáron van”, vagy a kategóriaoldalon, hogy „Raktárról”, akkor ez azt jelenti, hogy az adott termékből van minimum egy darab a raktárkészletünkön. A kategóriaoldalak bal oldalán található „Raktáron van” jelzésű gombbal leszűrhető az adott nézet úgy, hogy csak a raktáron levő termékek listázódjanak. Ha nincs ilyen kiírás, akkor a termék valamelyik partnerünk raktárkészletén van, és rendelésre tudjuk beszerezni. Ez hosszabb várakozási időt jelent, amit jelzünk az adott termék oldalán.
Mit jelent a várható szállítási idő?
A kategória- és termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e raktárunkon, vagy nincs. Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Miért nem találom az utánvétes fizetési módot a rendelésnél?
50.000 Ft feletti összértéknél csak előre utalásos fizetési móddal veszünk fel rendeléseket.
Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?
Ilyenkor még egy kis türelmet kérünk. Az utalás előtt kérlek várd meg munkatársunk e‑mailjét, amelyben megerősítjük, hogy a termék nálunk van és szállításra kész. Ha készletről rendeltél, ez nagyon hamar meg fog érkezni. Ha nincs készleten, még be kell szereznünk – és csak akkor szeretnénk elkérni a végösszeget, amikor már rögtön tudunk szállítani. Az értesítés megküldését követő 5 munkanapon kérjük az összeget átutalni.
Tudok fizetni bankkártyával?
Ha készleten levő terméket rendelsz, adataid beírása után kényelmesen és gyorsan fizethetsz bankkártyájával. Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást. Webáruházunkban az OTP Bank által működtetett SimplePay biztonságos online fizetési megoldást használjuk.
Házhozszállítás esetén a futárnak általában készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz.
Tudok hitelre vásárolni?
Nem. Cégünk nem foglalkozik hitelen keresztüli értékesítéssel.
Utalványokat vagy egészségpénztári kártyát is elfogadnak?
Nem. Saját ajándékutalványaink kivételével jelenleg nem fogadunk el utalványokat.
Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések
Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a Packeta illetve a Foxpost futárszolgálat diszpécserei tudnak adni.
Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írd, ha szeretnéd, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt. Ha már leadtad megrendelésed, de nem írtál hozzá megjegyzést, kérlek, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben.
Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?
A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az általad a rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A GLS futárral történő házhozszállítás 1990 Ft-nál kezdődik, és a csomag súlyával nő. A szállítási költséget rendszerünk automatikusan számolja; ha a kosárba teszed a kívánt termékeket, ott látható lesz a szállítási díj is. A termékoldalon olvasható összeg csak az adott termék egy darabjára vonatkozik.
Mennyi időbe telik a kiszállítás?
Ha raktárunkon van a termék, Packeta csomagpontokra, illetve Foxpost automatába 1-3 munkanap alatt szállítható (budapesti pontra 1-2 munkanap). Futárszolgálattal akár 1 munkanap alatt, nagyobb csomagok esetén általában 2 munkanap alatt az ország területén bárhova házhoz szállít. Ha nincs raktáron a termék, akkor nagykereskedő partnerünktől szerezzük be – ez hosszabb idő, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.
Személyesen is átvehetem a terméket?
Igen, de csak Packeta csomagpontokra, illetve Foxpost automatákban, 990 Ft-ért. Rendeléseid kiszállítjuk az adott pontba az általad kért termékeket, ahol 5 munkanap elteltéig bármikor átveheted azokat. Jelenleg több mint 800 személyes átvételi hely elérhető országszerte, az erre alkalmas termékeknél.
Más is átveheti a nevemben a csomagomat?
Igen. A futárszolgálattól helyettes is átveheti a csomagot. A Packeta csomagpontokon, illetve Foxpost automatákban is van hasonlóra lehetőség: meghatalmazott átveheti helyetted a csomagot, ha tudja a rendelési nevet és rendelési azonosítót.
Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?
A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!
Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?
Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.
Vásárlás utáni kérdések
Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.
Hol tart a rendelésem?
Rendelésed állapotának változásait (feldolgozás, beszerzés, kiszállítás stb.) e‑mailben jelezzük, tehát abban az állapotban van rendelésed, amelyik a legutóbbi e‑mailünkben szerepelt. Személyes vásárlói fiókodban bármikor megtekintheted rendelésed állapotát. Ha már átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán kaphatsz további tájékoztatást.
Az alábbi csomagkövetési lehetőségekhez szükség van a fuvarlevélszámra, amit a kiszállításról szóló e‑mailben küldtünk el.
Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?
Ügyfélszolgálatunk kezeli a csereigényeket. Kérjük, érdeklődj elérhetőségeink egyikén.
Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?
Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.