INGYENES SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG 26.000 FT FELETT!

Sérülésmentes csomagolás

A Silencium Shopban vásárolt termékek helyes csomagolására óriási figyelmet fordítunk. Mivel mi is gyűjtők vagyunk, tudjuk milyen az, amikor egy lusta, vagy hiányos csomagolás miatt megsérül a vásárolt ajándék. Annál viszont nincs is rosszabb, amikor teszem azt, pont egy limitált kiadású figura sérül meg. Ebben az esetben a csere is macerás lehet, hiszen az sem biztos, hogy a cseredarabból van még éppen készleten.

Mi a teendő, ha a kézbesített csomag sérülten érkezik?

Ha a doboz külseje enyhén sérült, az még nem jelenti azt, hogy a benne lévő termékek is megsérültek. Abban az esetben pedig, ha az érkezett csomag jelentősen, látványosan megsérült a szállítás során, azonnal jegyzőkönyvet kell felvenni a kézbesítő futárnál! Ezt a futárok nem tagadhatják meg, azonban utólagosan reklamálva ebből néhány esetben gond lehet.

Mi van, ha a vásárolt termék az előbbiek ellenére mégis megsérül?

Semmi gond, ne aggódj! A Silencium Shop kérdés nélkül visszaveszi a szállítás alkalmával megsérült termékeket, azonban ezt az átvétel napjától számított két napban bizonyítani kell. Szükségünk van elsősorban a futárnál felvett jegyzőkönyv számára, valamint fényképekkel is alá kell támasztani a termékek állapotát. Minden egyes alkalommal törekszünk arra, hogy a rendeléseket megfelelően csomagoljuk, és az ilyen esetek esélyét a lehető legkisebbre redukáljuk. Hat darabnál több termék egyidejű vásárlása esetén pedig garantáljuk a dupla dobozos csomagolást.

Hogy mi is az a dupla dobozos csomagolás?

Funko POP! figurák vásárlása esetén szokott a leghasznosabb lenni, amikor egy vastag kartondobozba tesszük a figurákat, majd ezt a dobozt beletesszük egy még nagyobb dobozba, ezzel garantálva a termékek épségét az átvételkor.


Iratkozz fel
hírlevelünkre!
Ne maradj le az akcióinkról és értesülj
első kézből a híreinkről!
Iratkozz fel
hírlevelünkre!
Ne maradj le az akcióinkról és értesülj
első kézből a híreinkről!
HOTD